الماس سنگ ماه تولد چه کسانی است؟
نوشته شده توسط : javaneh

الماس سنگ ماه تولد فروردین و مرداد می باشد که برای توضیحات بیشتر می توانید مقاله ای که پیشین در این باره نوشته ایم و خواص الماس را برای متولدین این ماه ها توضیح داده ایم را بخوانید.

خواص الماس از نظر روحی و روانی

از خواص الماس می توان به بعد روحانی این سنگ اشاره کرد. خواص لاجورد درطب سنتی الماس می تواند فرد را در فعالسازی لوب پیش پیشانی مغز که محل اغلب توانایی های ما بعد الطبیعه و هوشیاری شهودی است، همیاری کند. بلورهای الماس مبدل هایی هستند که می توانند انرژی های ارتعاشی با بسامد بالا را برای خویشتن هوشیار در دسترس تر قرار دهند. در سنگ درمانی با الماس این سنگ می تواند چاکرهای قلب(چهارم)، چشم سوم(چاکرای ششم) و تاج(هفتم) را تقویت کند. از دیگر خواص الماس ها رنگ منحصر به فرد خود است. به دلیل داشتن رنگ سفید خود می توانند تسهیل کننده ورود به سطوح برتر ارتعاشی روانی باشند. در زینت کردن هر روزه، می توانند توانایی فرد برای تمرکز هوشیارانه بر روی اظهار اهداف و رویاهای فردی را تشدید کنند. “شدت” کلید واژه ای برای الماس است. بلورهای الماس می توانند انرژی سنگ های دارای ارتعاش بالا از قبیل مولداویست، فناکیت، آززتولیت، هردریت، سلستین، شیشه آسمانی طلایی لیبی، شیشه آسمانی تبتی و بسیاری دیگر را ارتقا داده و چند برابر تقویت کند.

خواص الماس  از نظر احساسی

بطور کلی خواص الماس از نظر احساسی شامل پیروزی، امید، وفاداری، خلوص و افزایش دهندگی عشق می باشد. سنگ الماس بر روی حوزه احساسی برای تقویت قدرت تمامی سطوح احساسی عمل می کند. بنابراین، فرد باید نسبت به زینت کردن با الماس هوشیار باشد و درصورتی که فرد در یک قالب بد ذهنی قرار دارد باید آنها را از بدن دور نگه دارد. با این حال آنها می توانند از لحاظ درمانی برای تشدید و کشف مسائل احساسی مستور مانده استفاده شوند.

خواص الماس از نظر انرژی و طب کهن

در باورهای گذشته گفته می شود که الماس به دلیل سختی بسیار بالا و رابطه آن با خورشید، دارای انرژی بالایی برای سحر و جادو برای افزایش قدرت جسمانی می باشد. در برخی فرهنگ ها به دلیل ذات خیره کننده الماس، آن را سنگی محافظ می دانستند.

در منابع کهن ایرانی گفته شده طبع الماس سرد و خشک است و بستن آن روی شکم باعث رفع دل پیچه، مشکلات معده و گوارشی می شود. همچنین در اطفال باعث می شود از صرع محفوظ بمانند. معرفه الجواهر

 

https://chaav.ir/blog/14-%D8%B3%D9%86%DA%AF+%D8%A2%DA%A9%D9%88%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86+%DA%86%D9%87+%D8%AE%D8%A7%D8%B5%DB%8C%D8%AA%DB%8C+%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%9F+%7C+%D9%81%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AF+%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C+%D8%A2%DA%A9%D9%88%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86

 

ابن سینا و جرجانی می گویند که الماس زهر کشنده است ولی ابوریحان بیرونی می گوید که آنرا به سنگ خورانده اند و هیچ تاثیری روی آن نداشته است! برخی نیز گفته اند خاصیت زدایندگی الماس باعث جلا دادن دندانها و حتی ریختن آنها می شود. (الصیدنه /263)خواص الماس امروزه نیز کاربرد فراوانی دارد. به تازگی دانشمندان در مرکز سرطان جانسون دارویی از نانو ذرات الماس به عنوان حمل کننده داروی شیمی درمانی برای راهایش مستقیم در تومور مغز کشف کردند. این دارو سلول ‌های سرطانی مغز را از بین ببرد، بدون این که به سلول ‌های سالم اطراف اثری داشته باشد.





:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: